Jouw marketingmix optimaliseren met Carry?

Download onze brochure en ontdek wat Carry voor jouw bedrijf kan doen.

OOH-media is het geknipte medium om jouw specifieke doelgroep te targetten in een bepaalde regio. 

Dat kan vrij tot zeer specifiek, maar evengoed heel ruim. Net datgene wat jouw product/campagne nodig heeft.

Vlaamse bedrijven doen vaker afstand van fysieke offline-reclame campagnes omdat ze hiervoor het budget niet hebben en liever inzetten op data-driven online campagnes.

Echter tonen studies aan dat een combinatie van beiden essentieel is om een geslaagd marketing beleid te voeren. 

Studies (Nielsen) tonen aan dat 66% van smartphone-gebruikers actie ondernemen na het zien van een OOH-advertentie. Uit diezelfde studie blijkt ook dat OOH-campagnes voor velen een welgekomen afwisseling zijn in het vaak grauwe straatbeeld. 

Driver Tracker

Op de hoogte van jouw drivers.

Door onze app blijf je steeds op de hoogte van waar jouw drivers hebben gereden met jouw advertenties.

Some facts & figures

0 +
Geregistreerde chauffeurs
0 +
Afgelegde kilometers
small_c_popup.png

Graag contact op een persoonlijkere manier?

Laat je coördinaten achter en we nemen zeer spoedig contact met u op.